Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Демчак М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Демчак М. 
Зміст підготовки вчителя початкових шкіл Закарпаття у 20–30-х роках ХХ століття [Електронний ресурс] / М. Демчак // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(1). - С. 209-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42(1)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.391 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Демчак М. М. 
Полікультурна освіта у змісті підготовки вчителя для початкових шкіл Закарпаття [Електронний ресурс] / М. М. Демчак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(3). - С. 114-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(3)__16
Обгрунтовано підходи до розкриття сутності полікультурності. Сформульовано визначення полікультурної освіти під якою розуміють систему полікультурних знань, умінь і навичок, і ціннісно-орієнтаційний досвід полікультурної пізнавальної діяльності, засвоєння яких забезпечує формування полікультурного світогляду, моральних якостей особистості, толерантності, поважливого ставлення до рідної та інших культур, рис громадянина. Як параметри (ознаки), за допомогою яких можна описати рівні розвитку полікультурної освіти і які можна розглядати як його структурні компоненти, виокремлено наступні: когнітивний, аксіологічний, комунікативний.
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.253 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Демчак М. 
Ідеї полікультурності педагогів доби просвітництва у практиці підготовки сучасного вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / М. Демчак // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 30. - С. 47-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_30_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.433 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Демчак М. 
Розвиток і становлення професійної педагогічної освіти на Закарпатті: етапи і чинники [Електронний ресурс] / М. Демчак, М. Опачко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 25. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_25_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.392 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Демчак М. 
Підготовка вчителів у мукачівському педагогічному коледжі: досвід минулого та подальші перспективи [Електронний ресурс] / М. Демчак // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 24. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_24_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 182.907 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського